Veterinarska Apoteka Kruševac

VETERINARSKA APOTEKA AMBULANTA RANKOVIĆ

U apoteci veterinarske ambulante Ranković uvek imamo najveći izbor lekova za svako patološko stanje.

Tu su pre svih  vitaminsko mineralni dodaci u koje spadaju tablete kalcijuma(kal-d-vit),multivitamini ,vitamini sa amino-kiselinama(promotor L).

Zatim antibiotici u praškastom obliku-TRIGUARD 250,VELESULF,VELEMICIN M,STREPTOMICIN i u tečnom obliku za aplikaciju u vodi za piće-ENROCIN KAPI,MEDIFLOX KAPI ,SULFAMIDIN,DOXY ORAL KAPI -(koji se mogu dobiti isključivo na recept  našeg veterinara) .

Takođe imamo širok izbor endoantiparazitika ENDOANTIPARAZITICI-tablete protiv crevnih parazita , Drontal+,Pratel,Univerm total,Vithaminte pasta i Prazimec C

EKTOANTIPARAZITICI

MULTIVIT FORTE -tabletice sadrže vitamne,minerale i mikroelemente u optimalnom odnosu i  količini da bi se vaš pas ravnomerno i skladno razvijao.Doziranje se vrši tako što se daje jedna tableta na 10kg telesne mase psa.

CAL-D-VIT-tablete sadrže optimlan odnos kalcijuma,fosfora, vitamina A,vitamina D3 i vitamina E ,sto je veoma značajno za pravilan razvoj koštanog sistema i kao dodatak ishrani gravidnih kuja.Doziranje je 1 tableta na 10kg telesne mase ,a po potrebi i savetu veterinara može se duplirati.

apoteka 2
Veterinarska Apoteka Kruševac Ambulanta Ranković